7 malé zmeny životného štýlu s veľkými prínosmi pre zdravie

Budete jesť veľa zeleniny a čisté bielkoviny a pravidelne cvičiť, tak prečo si na svete, budete musieť urobiť zmeny životného štýlu?

Pravdou je, že dobré zdravie je neuveriteľne zložité, a existuje veľa drobných vylepšení, ktoré môžete urobiť, aby vaše každodenné návyky, aby sa vám žiť dlhšie a s väčšou energiou, zameranie, a šťastie.

Týchto sedem jednoduchých zmien životného štýlu sa môže zdať malé, ale môžu viesť k veľkým zlepšeniam vášho zdravia. Skúste ich teraz začať prosperujúce 24-7.

7 zmeny životného štýlu pre dobré zdravie

Získať fat…in vaša strava.

Nie, to nie je licencia, aby vyprážané potraviny diétne jadro (prosím, prosím, nerobte to). Ale dobré tuky z potravín, ako avokádo, olivový olej, mastné ryby a orechy sú nevyhnutné pre fungovanie imunitného zdravie  systému, spaľovanie tukov (naozaj!), pocit sýtosti a žiariaca pleť.

V skutočnosti, strach z tuku, mal veľa čo do činenia s dlhú éru carb a cukru v strave dominancie, čo teraz vieme, že mal všetky druhy negatívne účinky na zdravie. Nechajme to za sebou. 7 zmeny životného štýlu pre dobré zdravie

Nevýhody skimpingu na spánok nie sú vtip. Zoberme si to: ak ste preskakovanie len hodinu a dostať šesť každú noc, vaše riziko obezity stúpa 23 percent. Potrebujete sedem až deväť každú noc, aj keď to znamená preskočenie 6: 00-am cvičenie raz za čas. Ak máte problémy so spánkom, použite upokojujúce esenciálne oleje, jesť potraviny podporujúce spánok alebo sa pokúste učiť sa zo spánkových vzorov tým, že nosíte sledovacie hodinky ako Withings Steel HR. Môžete tiež pracovať na vytváraní lepšieho prostredia pre spánok prostredníctvom produktov ako Withings ‘ Aura, ktorá vás prebudí s energizujúcim svetlom a prispôsobenou hudbou.

Piť vodu, ako to ide z módy.

Je nemožné preceňovať, aký dôležitý je pobyt hydratovaný. Pitie dostatok vody (ideálne 64 oz, alebo osem osem-unca okuliare denne) povedie k viac energie, lepšie kože, a možno aj chudnutie.

Áno, intenzívne cvičenie je nevyhnutné, ale zdvíhanie ťažkých bremien na hodinu nemôže vrátiť negatívne účinky sedenia po celý zvyšok dňa. V skutočnosti nedávna štúdia zistila, že niektoré výhody cvičenia boli negované dlhodobými obdobiami sedenia. Investovať do nástroja, ktorý sleduje vaše kroky, ako Withings ísť povzbudiť, aby ste sa pohybovať dosť po celý deň. Skúste po schodoch alebo krátke prechádzky po vašej kancelárii v hornej časti každú hodinu.

Ktoré doplnky, ktoré potrebujete a nepotrebujete, môžu byť super mätúce, ale veda čoraz viac poukazuje na zdravie  obrovské zdravotné výhody zdravého čreva, od lepšej nálady až po silný imunitný systém. Jeden jednoduchý spôsob, ako začať pracovať na vašom mikrobióme, je pop vysoko kvalitný probiotik denne.

Urobte si čas milovať.

Naozaj potrebujete dôvody skočiť na tento jeden? Orgazmy, ako sa ukázalo, sú dobré pre váš mozog, imunitný systém, spánok a ďalšie. Priateľská pripomienka: partner je skvelý, ale nepotrebujete, aby ste využili zdravotné výhody sexuálnej spokojnosti.

Mnoho žien posadnutý organické zložky zdravie v ich sušienky a potom penu na krémy naplnené chemikáliami spojené so zvýšeným rizikom rakoviny. Pozrite sa na prírodné a organické značky, ktoré používajú jednoduché zložky, ktoré znie ako jedlo (kokosový olej! levanduľa!) a dávajte pozor na tieto veľké urážlivé zložky: ftaláty, vône, parabény, formaldehyd a uhoľný decht.

Urobte si čas milovať.

Získať Pravidelné Kontroly Ups

  • Kedy ste naposledy mali lekársku prehliadku? Ak si nepamätáte, potom je čas ísť. Pravidelné návštevy lekára vám môžu pomôcť predchádzať problémom alebo ich nájsť skoro. Dokonca aj keď ste mladí alebo “cítiť v poriadku,” existuje veľa tichý zabijak chorôb tam, že bez povšimnutia, ak ste nikdy ísť navštíviť svojho lekára.
  • Dať svoje najlepšie nohy dopredu s vedomím, že ste urobili svoj ročný check-up.

Nemôžete si vybrať svoju rodinu, a nemôžete vybrať, aké gény sú uvedené. Niektorí z nás môžu mať v rodinnej anamnéze cukrovku alebo hypertenziu. Na druhej strane, niektorí z nás môžu mať väčšiu pravdepodobnosť vzniku porúch duševného zdravia ako ostatní ľudia bez rodinnej anamnézy. Ak ste vyrastali okolo fajčiarov (a / alebo fajčíte sami), môžete mať väčšie riziko ochorenia. Všetci máme naše vlastné unikátne koktail rizikových faktorov pre fyzické, behaviorálne a mentálne zdravie, takže sa uistite, poraďte sa so svojím lekárom o tom, ako váš rizikových faktorov, ovplyvňuje vaše celkové zdravie a dlhovekosť.

Voda je nevyhnutná pre život a celkové zdravie. Keď nepijeme dostatok vody, vystavíme sa riziku dehydratácie, poškodenia obličiek, bolesti hlavy a zmenených laboratórnych hodnôt, aby sme vymenovali niekoľko. Zatiaľ čo je nevyhnutné hydratovať pred, počas a po fyzickej aktivite, správna hydratácia je dôležitá počas všetkých častí vášho dňa. Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako hydratovať vpravo, Kliknite tu.

Získajte Dostatok Cvičenia

Väčšina z nás vie, že cvičenie je dôležité pre zdravé bývanie, ale je ťažké motivovať sa, aby sme sa dostali z našich miest v práci a doma. Podľa American Heart Association (AHA), dospelí by mali dostať aspoň 150 minút kardio cvičenia týždenne a 300 minút za týždeň, ak chcete schudnúť (1). Ak hľadáte kompaktný kardio stroj all-In-one, kliknite sem. Tipy na kardio cvičenie robiť doma, Pozrite sa na tento roundup z najlepších at-home kardio cvičenie od fitness odborníkov.

Koľko spíš? Podľa CDC by dospelí mali dostať 7-9 hodín kvalitného spánku za noc (v závislosti od veku). Ak sa ocitnete prebúdza niekoľkokrát počas noci, trpí spánkového apnoe alebo jednoducho necíti odpočíval po celú noc spánku, potom môže byť ovplyvnená kvalita spánku. Pre lepší spánok skúste túto skvelú masku spánku. Získajte Dostatok Cvičenia

Nie je žiadnym prekvapením, že naše telá sa v priebehu rokov menia. To, čo by sme mohli fyzicky robiť v našich dospievajúcich a 20s môže zdať ako spomienkou, keď sme starší. Aj keď fyzická aktivita je nevyhnutná po celý život, uistite sa, že budete hovoriť so svojím zdravotníckym tímom a fyzioterapeuta pochopiť, ako vykonávať pre váš vek, telo a zdravotné podmienky. Upozornenie: ak niečo naozaj bolí, potom je pravdepodobné, že niečo nie je v poriadku!